معايا في البيت وبقرأ بوجودهم القرآن

واجهت الإعلامية بسمة وهبة، الفنانة حورية فرغلي، بعلاقتها بالعفاريت والجن، قائلة: “الناس قالوا إنك بتشوفي الجن عشان عندك اضطرابات نفسية، فهمينا إيه اللي بيحصل في البيت عندك في البيت؟”.

حورية فرغلي تكشف علاقتها بالعفاريت والجن.. وتؤكد: شقتي كانت بتاعت محمد عبد الوهاب

وقالت حورية فرغلي، خلال حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة، ببرنامج “العرافة” المذاع على قناة “المحور”، قائلة: “أولا اللي في البيت عندي ده ملوش علاقة بالجن ولا السحر.. أنا كنت اشتريت الشقة دي وكانت مقفولة لسنين طويلة لأنها كانت بتاعت الأستاذ محمد عبد الوهاب”.

وتابعت “اشتريت الشقة 2013، في مرة كنت قاعدة في الشقة لاقيت الشغالة داخلة عليا بالغداء، وبقولها ليه جايبة الأكل دلوقتي، قالتلي حضرتك اللي طلبتي فاستغربت، وفي مرة تانية لقيت في الصالة بنت صغيرة قاعدة، ومرة تالتة شوفت ولد صغير قاعد على السفرة، وكمان جرس البيت كان بيرن لوحده، في الأول خفت من الحاجات اللي بتظهر دي كتير، ولكن دلوقتي مبقتش أشوفهم زي الأول، وبسبب الموضوع ده سواقين وخدامين مشيوا من عندي”.

واستطردت :”كان فيه عفاريت  معايا في الشقة ولا  يؤذونني واقرا سورة البقرة كل يوم جمعة وبشغل القران وهذا لا يضايقهم.. هؤلاء موجودين ولا يختفون رغم قراءة القرآن “.

حورية فرغلي: أهنت نزار الفارس لـ”قصر قامته”.. وجبرت بخاطره ورقصت معاه

وكشفت الفنانة حورية فرغلي حقيقة ارتباطها بنزار الفارس، مشددة على أنه استغلها “عشان يعمل تريند”.

وقالت حورية فرغلي، خلال حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة، ببرنامج “العرافة” المذاع على قناة “المحور”، إنهما لم يرتبطا إطلاقاً ، ولم تتابع الأخبار كثيراً ، وفوجئت بشائعات ارتباطهما، معقبة”كل شوية حد يبعتلي خبر.. طيب هكذب وأكلمه، وعيب لما يقول بجبر بخاطرها، لاني وافقت ارقص معاه عشان أجبر بخاطره”.

وواصلت:”قبل هذا الفيديو و منذ فترة طلب لقائي والاعتذار لي أمام الناس.. واستغل ذلك .. وعرض على اللي بيشتغل معايا 50 ألف جنيه عشان اللقطة والتريند”، فيما ردت بسمة وهبة “دا أهانك يا حورية”.

وتابعت:” اتجرحت لما قال هجير بخاطرها، ولكن جرحته لما قولتله أنت قصير هرقص معاك إزاي”.

وشددت على أنها لم يكن لها علاقة مع الإعلامي نزار الفارس، وأن فيديو خطبتهما كان من أجل التريند فقط، ولم تكن تعلم حقيقته وكانت تظن أن ذلك من أجل المزاح، إذ كانت الحلقة يتم تسجيلها في منزلها، وبدأ الفيديو عندما تحدثت معه باللهجة الخليجية ليرد عليها بنفس اللهجة وبدأ الحوار يتصاعد بينهما.