دخلتها بيتي وعملت معايا الغلط.. ضحية سيدة البحيرة: نطت من شباك الحمام|فيديو

كواليس وتفاصيل مثيرة في واقعة البحيرة، حيث تعرض مواطن للسرقة على يد سيدة في محافظة البحيرة، ويرصد موقع تحيا مصر التفاصيل الكاملة لسرقة مواطن على يد سيدة.

ضحية سيدة البراجيل يكشف تفاصيل الجريمة

وقال الكابتن نور لـ موقع تحيا مصر، اللي حصل معايا أن كان في واحدة ظروفها صعبة في الشارع وقولنا نقف معاها ونشوف ظروفها بدل ما هي ظروفها وحشة كدة، وهي كانت بتشتغل معانا زمان وبعدها مشيت ولما شوفناها في الشارع استحرمنا وخدناها واشتغلت معانا.

وتابع ضحية البحيرة، انا مستعيب اقول الكلام ده بس كنت بعمل معاها كل خير لكن أنا في صدمة أنها تخلينا نايمين وتدخل تفتش الهدوم وتسرقنا وتاخد كل حاجة، وهي كانت مرتبة كل حاجة عشان تنفذ جريمتها دي وتسرقنا والكاميرات كانت عطلانة وهي استغلت الموقف ده.

ضحية سيدة البراجيل: دخلتها بيتي وسرقتني

واستكمل ضحية البحيرة، أنا كنت مكلم شركة الكاميرات عشان تصلح السيستم وهي كانت متابعة وعارفة أن الكاميرات مش شغالة، وهي قعدت عندنا 5 شهور ومشوفناش منها حاجة وحشة وفجأة سرقتنا وخدت كل حاجة وفي الفترة دي كان في حاجات خاصة بتضيع من بنتي زي المكياج والحاجات دي وكنا بنقول عادي دي ضاعت.

وأضاف ضحية البحيرة، كنت بقول لبنتي مفيش حاجة ولما مشيت لقينا كل حاجة ضايعة من بنتي في اوضتها اللي مقعدنها فيها، أحنا كنا مشغلنها في المزرعة وهي مش أول بنت تشتغل وكانت بتشتغل سكرتارية أو ترد على السوشيال أو ترد على التليفونات ولما هي جت اشتغلت وقولنا تعمل شاي وتشتغل ونعمل خير.

ضحية سيدة البحيرة: سرقت 10 آلاف جنيه

واستطرد ضحية البحيرة، أحنا عشنا اللحظة اللي احنا محدش يعرف يضحك علينا، بس زي ما بيقولوا ما يقع الا الشاطر وهي خدت 10 آلاف جنيه كنت بايع بيهم حاجات وهي عارفة وشافتهم، وهي لما حد وصلها قالت دي كانت ورقة طيب خدتي الورقة ليه وخدتي الفلوس ليه، وهدومي كانت متعلقة هنا وخلتنا نايمين ودخلت وسرقت الفلوس.

ابني صحي وقالها في ايه قالت له نام مفيش حاجة لسه بدري.. وتابع ضحية البحيرة، حطت البطانية على وشه واخدت هدومه والفلوس ومخرجتش من الباب عشان الباب بيعمل صوت دخل الحمام قفلت على نفسها الباب ونطت من شباك الحمام وكل ده ظهر في الفيديوهات وعملت محضر بيها عشان تتحبس ويرجع حقي.